Op weg naar een nieuw seizoen!

Gepubliceerd op 28 juni 2024 om 12:52

Met het geslaagde sponsortoernooi op 7 juni met Fam. Nijboer als winnaar en de vrijwilligersavond vorige week werden voor het afgelopen seizoen de laatste nodige biertjes gedronken en werd daarmee voor de senioren, vrijwilligers en supporters het seizoen afgesloten. Voor ons een mooi moment om kort terug te blikken naar het afgelopen seizoen en kijken we met een schuin oog naar het nieuwe seizoen. 👀

'𝒕 𝑽𝒍𝒂𝒈𝒈𝒆𝒏𝒔𝒄𝒉𝒊𝒑

Met een nieuw record van 26 punten in 22 wedstrijden onder leiding van trainer van Es mag de ploeg trots zijn op de geleverde prestatie. Hierbij nog een aantal opvallende statistieken van de ploeg:
- Nanne Nijboer heeft in 25 wedstrijden weer een menig tegenstander onbewust geblesseerd geschopt. Hierdoor is zijn bijnaam tot in Duitsland bekend als “Kickje”
- Gjalt Stienstra heeft zelfs na een sabbatical halverwege het seizoen de titel binnen gesleept voor de meeste kaarten.
- Topscoorder dit seizoen is Wessel de Wagt
- De lekkerste gehaktbal gaat dit seizoen naar vv TFS. Het is maar weer hopen op een competitie met Eastermar of Zeester, zodat we daar weer een lekkere warme snack kunnen scoren.
- Volgens de legendes hebben we bij vv TFS een van de beste velden die bestempeld wordt als biljartlaken. Al mocht het veld van Houtigehage en VVT er ook zijn.
- De eer van het slechtste veld gaat naar vv Suawoude.

Voor het nieuwe seizoen mogen we dan ook een aantal nieuw & oud-leden presenteren die ons groen-zwarte tenue gaan dragen waar ons technisch directeur FvdM en trainer van Es veel tijd in hebben gestopt:

𝐼𝑛𝑘𝑜𝑚𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑒𝑟𝑠 📬
- Daan Vlastuin, overgekomen vanuit V.V. Opende
- Nino Faber, winterstop al overgekomen fanút it twadde
- Jan van der Lei, oud-lid en transfervrij
- Jelmer Nijboer, oud-lid en transfervrij
- Hielke Peters, oud-lid en transfervrij
- Gjalt Stienstra, voegt zich toe aan de staff van Robin van Es

𝑈𝑖𝑡𝑔𝑎𝑎𝑛𝑑𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑓𝑒𝑟𝑠 🚗💨
- Nick de Roos, vertrekt naar Ureterp2
- Janco Booi, heeft de schoenen aan de wilgen gehangen
- Roel van der Velde, maakt een pikante overstap naar VV Rottevalle

𝑰𝒕 𝒕𝒘𝒂𝒅𝒅𝒆

Onder leiding van Stefan van Meerveld en de wel of niet assistent Jakob van der Meulen doet het ’t twadde weer lekker mee in hun eigen competitie. De magische grens van 20 punten werd net niet gehaald, maar dat is geen schande als bepaalde tegenstanders met betere spelers van overige teams op komt draven. Volgens Stefan van Meerveld vormt dit niet een probleem en gaan de punten volgend seizoen alsnog behaald worden.

𝑫𝒆 𝒋𝒆𝒖𝒈𝒅

Als klein dorp mogen we dan ook erg trots zijn hoe onze jeugdafdeling ervoor staat. Voor het komend seizoen hebben we een JO8, JO9, JO10, JO12 en een JO15 waarbij er steeds meer jeugd lid wil worden! De JO19 blijven nog één jaar bij elkaar om vervolgens de overstap te maken naar de senioren.

Nu de technisch directeur en de trainers/leiders op vakantie zijn is het ook tijd voor het sociale media team om er even tussenuit te gaan 😎.
𝐓𝐨𝐭 𝐯𝐨𝐥𝐠𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐢𝐳𝐨𝐞𝐧 𝐨𝐩 𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐩𝐚𝐫𝐤 '𝐭 𝐓𝐫𝐞𝐟𝐩𝐮𝐧𝐭! ⚽️