Clubnieuws juli 2024

Gepubliceerd op 1 juli 2024 om 16:49

Het voetbalseizoen is inmiddels afgesloten en de velden zijn gesloten. De gemeente is druk bezig met het onderhoud van de velden en de natuur zorgt verder voor een mooie groene grasmat. Dit alles ter voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen.

Organisatorisch hebben we alles rond voor het komende seizoen. Leiders, trainers en indelingen zijn bekend en worden bekend gemaakt via sociale media. Wat betreft de jeugd hebben we komend seizoen een JO8, een JO9, een JO10, een JO12, een JO15 en een JO19 team. Ook gaan we weer van start met het kaboutervoetbal. Wat betreft de senioren hebben we een 1ste en 2de elftal, een 35+ team en een 45+ team. Hoofdtrainer Robert van Es traint naast het 1ste dit seizoen ook de JO19.

De eerst volgende activiteit vanuit de vv is ons jubileum. In deze nieuwskrant lees je er meer over.

Project veld 2

Tijdens de algemene ledenvergadering van 27 mei jl. hebben we unaniem besloten ledverlichting rond veld 2 aan te gaan leggen. De 1ste aanbetaling is onlangs gedaan, m.a.w. binnenkort starten we met de aanleg. De bedoeling is om met ingang van het nieuwe seizoen op veld 2 te trainen. Dit betekent dat het huidige trainingsveld overbodig wordt en eventueel voor andere doeleinden gebruikt kan worden.