Programma 75-jarig jubileum!

Gepubliceerd op 12 augustus 2024 om 15:47

Het volledige programma voor ons 75-jarig jubileum!

Donderdag 29 augustus is er een receptie voor genodigden. De uitnodigingen zijn inmiddels verzonden.

Vrijdag 30 augustus verwachten wij vanaf 14.45 uur alle jeugdleden op ons sportpark waar de Heerenveen-mascotte Heero jullie zal opwachten.
De jongste jeugd (t/m JO 12) heeft, onder begeleiding van SC Heerenveen,  een spellencircuit met acht onderdelen.
De oudere jeugd heeft drie spelonderdelen (o.a. Hoe hard kun je schieten) en krijgt een voetbalclinic.

Ook heeft elke deelnemer recht op twee gratis consumpties (ook snacks).
Neem gerust een vriendje, vriendinnetje, broertje of zusje mee.
Na afloop van de spelmiddag ontvangt elke deelnemer een heel mooi aandenken.

Zaterdag 31 augustus:
Op zaterdag willen wij om twee uur starten met een leuk onderdeel.
De jeugdspelers t/m JO 10 voetballen allemaal tegelijk tegen een paar senioren.

Daarna start het 7*7 toernooi. Hierbij gaat het vooral om de gezelligheid.
Alle leden, niet leden, broers, zusters, ouders, ex-leden enzovoort zijn van harte welkom.
Het gaat niet om de prestatie maar het moet vooral een heel gezellige middag worden, waarbij hopelijk ook veel oud-leden komen of nog beter meedoen.

Maak dus een team en geef je op. Heb je geen team maar wil je wel meedoen. Geef je dan individueel op en wij delen je in.
Opgave voor 24 augustus bij Jasmijn Reidsma (jasmijnreidsma1@hotmail.com)

Vanaf 18.00 uur is er een buffet voor iedereen die hieraan mee wil doen. Kosten 10 euro per persoon
Daarna is vanaf 21.00 uur feest in de kantine met muzikale begeleiding van Marcel de Jong.
Ook hier is de entree 10 euro per persoon.
Een combi-ticket voor buffet en feestavond is slechts 15 euro.

Toegangskaarten zijn vooraf te koop op maandag 19 augustus van 19.00 tot 21.00 in de kantine.  Dit voorkomt namelijk lange wachtrijen op 31 augustus.

Voor meer informatie: neem gerust contact op met een van de leden van de jubileumcommissie
Jasmijn Reidsma
Wouter kats
Henk de Jong
Bert Nijmeijer

Het jubileumboek

Inmiddels hebben de meesten van jullie de jubileumkrant ontvangen. Een mooi overzicht van 75 jaar vv T.F.S. De leden die niet in het dorp wonen, ontvangen hem zo spoedig mogelijk. Voor wie de jubileumkrant niet heeft ontvangen en hem toch wil lezen kan hij gedownload worden door op de onderstaande button te klikken.

Jubileumkrant 3 Gecomprimeerd Pdf
PDF – 5,1 MB 71 downloads